Retur

 

Hos GetInspired har du 30 dager returfrist.

Slik gjør du:


Scan QR-koden på etiketten som fulgte med i pakken, eller fyll inn ordrenummer og e-post her:

Registrer retur

 

Når du har registrert returen vil du få en e-post fra Posten med en QR-kode som du kan vise frem når du ankommer din post i butikk. 

Pakk inn varene godt og ta med QR-koden til nærmeste post i butikk som har Bring/Posten Norge. Der vil du kunne scanne QR-koden og få printet ut en returetikett som klistres utenpå pakken. Du kan også printe etiketten selv og klistre den på pakken, den lå i e-posten du fikk tilsendt fra Posten.
Du vil få en kvittering fra Posten når du leverer inn pakken, ta vare på denne frem til du får beskjed om at returen din er mottatt og ferdig behandlet hos oss. 

Det koster 69kr å benytte returetiketten vår. Denne etiketten har sporing og forsikring på returpakken din. Om du ønsker å sende pakken i retur på annen måte er det helt opp til deg, men du er ansvarlig for pakken inntil vi har mottatt den hos oss. 

Når vi har behandlet din retur (det tar vanligvis 1-3 uker) vil du få en e-post fra oss.
Ved ubetalt faktura vil varen(e) bli slettet fra din faktura.
Om du har betalt din faktura, eller betalt med kort, vil Klarna ta kontakt for tilbakebetaling (dette tar vanligvis 7-14 virkedager etter returen er behandlet).
For å unngå purregebyr på varer du har sendt tilbake må du ta kontakt med Klarna eller logge inn på www.klarna.no. Her kan du i tillegg få oversikt over dine utestående beløp samt betalingsinformasjon. Kunden er selv ansvarlig for eventuelle purregebyr.

 

Vilkår

For å få tilbakebetalt hele beløpet ved retur/angrerett, skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Det vil si i originalemballasje, med alle merkelapper hengende på, uten lukt, merker eller pels fra husdyr.

Undertøy og strømpebukser kan ikke byttes/returneres. Sports-BH kan returneres, men ved retur må den være uten deodorantflekker/lukt.

En vare uten originalemballasje, merkelapper eller med lukt/merker vil anses som brukt og vil ikke være kvalifisert for tilbakebetaling. Elektronikk betraktes som brukt hvis emballasjen er åpnet, dette gjelder også pulsklokker.
 
Du kan ikke benytte skoesken som sendingsemballasje. Sko og andre varer skal alltid pakkes inn i en egen sendingsemballasje slik at original emballasje som hører til produktet ikke blir skadet. Dersom originalemballasjen er ødelagt eller mangler vil varen anses som brukt.

 

Reklamasjon


Det er viktig at reklamasjonen sendes inn til oss så snart som mulig, senest innen 14 dager etter din registrering av reklamasjon i retur portalen vår. Husk å ta vare på kvitteringen for din innsendte retur inntil du mottar beskjed om at pakken din er ferdig behandlet hos oss. Vi dekker portoen på reklamasjoner. 

Du vil få en e-post fra returavdelingen så snart reklamasjonen din er mottatt og behandlet.
I perioder med stor pågang kan dette ta inntil 3 uker før returen er mottatt og behandlet, men som regel går det mye raskere enn det!

 

← Tilbake til kundeservice

 

 

-